Blog Orang Utagha Tulen yang Suka Berjalan-jalan sambil Mencari Makanan HALAL pada Waktu Lapangnya. Dia Tidak Suka Membawang, jadi Jangan Ajak Dia Membawang. Makan Bawang Goreng Takpa, Bawang Goreng Sedap.
Rabu, 10 September 2025
Jumaat, 29 Ogos 2025
Pekena Chicken Chop, Nasi Goreng Cina dan Cappuccino Ais dari Wallaya Jejawi
Salam Merdeka semua! ππ»♀️✨
Entri makan-makan kali ni cheq nak sembang pasai chicken chop, nasi goreng cina dan minuman kopi cappuccino ais dari restoran Wallaya Jejawi, Perlis π
Khamis, 21 Ogos 2025
Demi Haiwan Peliharaan
Salam bulan Merdeka semua! π✨
Entri kali ni cheq nak kongsi berkenaan sesuatu yang sangat tidak menyenangkan. Sesuatu yang pasti menjentik hati dan emosi para pembaca yang sayangkan kucing, termasuklah cheq π’π£
Rabu, 23 Julai 2025
Sabtu, 5 Julai 2025
Salad Timun dan Tomato Mentah yang Kekoreaan
Salam Julai semua! ππ»♀️✨
Biasanya kalau hangpa rasa macam nak makan salad yang simple, salad yang macam mana hangpa akan pilih? Salad versi western ka atau salad versi Asia? π
Isnin, 16 Jun 2025
Pekena Sandwich Goreng Berintikan Hirisan Ayam dan Keju
Salam semua! ππ»♀️✨
Hangpa pernah try makan sandwich goreng dak? Bunyi dia macam agak pelik kan, boleh membuatkan kita terpikiaq macam: "laah, tak berminyak sangat ka roti sandwich tu selepas digoreng dalam minyak yang banyak macam tu? Dah elok-elok siap buat sandwich, lepas tu pi goreng dia pulak?" π€π€·π»♀️
Isnin, 2 Jun 2025
Tak Suka Makan Nasi Goreng Ikan Bilis, Sebab Ikan Bilis tu Liat?
Salam semua! ππ»♀️✨

