Rabu, 7 November 2018

Rabu Tanpa Kata #2

16 ulasan:

  1. Kot la nak belanja zumal sama

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nanti cheq belanja makanan yang lebih menyihatkan. Hat ni tak menyihatkan 😂

      Padam
  2. Mi hailam ke..suka telur goreng mcm tu..half cooked, ada kicap lg..mmg nyum, nyum..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Masak ramen Samyang perisa kimchi, buh fishball, buh telur onsen 2 biji, tambah kicap dan lada putih sikit. Bertambah-tambah lah lemak cheq kalau selalu dok makan malam macam ni hiiiii..🤣😂

      Padam
  3. Balasan
    1. Telur onsen ni..rendam dalam air panas ja selama 5 minit, siap..🥣

      Padam
    2. Lama tak makan telur ohsem tu.. hahaha..

      Padam
  4. Hebat juga penangan meggi ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ramen kimchi Samyang ni lagi sedap dari meggi 👍

      Padam
  5. hntr laa ke sini sket😊

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni sampai2 dah lemau dan kembang penuh tapeware 😂

      Padam

Kata-kata itu mencerminkan peribadi kita, maka berkatalah akan hal-hal yang baik 😊

Popular 30 Hari Lepas